4 amerikai, előjáték, jazz

tegnap elmentem apuval a legkedvencebb együttesének a koncertjére a kongresszusi központba. már iszonyat régóta várta, hogy végre magyarországra jöjjön ez a grammy díjra is jelölt amerikai super-group, akik kortárs jazz-t nyomnak R&B és pop-os vonallal keverve már ’91 óta.

régen, amikor megismerkedtem az együttes zenéjével úgy gondoltam, hogy ez a legjobb dugós zene barry white után. már csak azért is volt könnyű így bekategórizálnom őket, mert meg voltam róla győződve, hogy a banda neve előjátékot jelent (foreplay).

szóval apunak 20 évet kellett várni a koncertélményre, nekem vagy 10-et, hogy rájöjjek az együttes neve nem fore-, hanem fourplay. azért van különbség. de szerintem ők direkt hajaztak erre az angol szóviccre. vagy csak én vagyok egy állat. mindegy, barry white továbbra is marad a nr. 1 ágyzene….

nem szívesen videózok egy koncerten, mert egyrészt picit pofátlanság, másrészt meg nem tudom közben úgy élvezni a dolgokat, de egy számot azért megörökítettem tegnap a blog kedvéért. hát itt van:

és a végén az urak autogramot osztogattak. a legnagyobb rajongók rohantak a cd árushoz, majd az együttes tagjaihoz, hogy dedikálják azt. az alábbi videón apukám kerül sorra. úgy örül, mint én tenném modnjuk, ha a depeche mode-dal ütközhetnék így. kár, hogy ők nem szoktak ilyen formátumban találkozni a közönséggel. na mindegy, ezt nézd:

 

bonus 1: a basszgitáros faszi úgy néz ki, mint a volt főnököm chandran

bonus 2: gyurcsány fletó is ott tombolt több más celeb mellett

Vélemény, hozzászólás?

