mikor a legaktívabbak a facebook júzerek?

kíváncsi voltam, hogy pl mikor érdemes egy postot publikálni a facebookon, ha szeretném azt, hogy minél több ismerőshöz eljusson. nem mintha megélhetésileg ez bármit számítana, hiszen ez csak hobbi, de azért el kell ismernem, hogy enyhén statisztika / analízis megszállott vagyok.

sok érdekes adatot találtam a neten, ezekből szemzgetek alább egy jó barátom kérésére.

mashable business rovata egy tanulmány eredményeit vizsgálva megállapította, hogy munkanapokon délután 3 órakkor van a csúcs aktivitás a fb-n. ezek szerint munkaidőben mindenki keményen tolja a közösségi hálót. vagy csak a gyerkőcök akkor érnek haza a suliból?

a másik két kiemelkedő időpont a délelőtt 11 és az este 8 óra. a látogatók vasárnap a legkevésbé aktívak a héten.

annak ellenére, hogy délután 3-ra pörögnek be a népek mégis a reggeli postok teljesítenek a legjobban. a kutatási eredmények alapján a reggeli bejegyzések 39,7% hatékonyabban érik el az olvasókat, mint a délutániak.

további érdekesség, hogy minden megkezdett óra első 15 perce a leglátogatottabb, ezt követu a :30 és :45 közti időszak.

ez a munkahelyi megbeszélések időrendjét tükrözi, és azt hogy a mítingek előtt sokan gyorsan rápillantanak a fb oldalukra.

a tanulság tehát, hogy reggel tegyél fel valamit a faladra, ha azt szeretnéd, hogy du. 3-kor munka helyett mindenki azt nézze.

ha mostanra nem ájultál még el az adatoktól, akkor levezetésnek még csak annyit, hogy jelenleg az usa-ban van a legtöbb aktív fb júzer – majdnem 156 millió. magyarország a 40. a világranglistán 3,6 millió felhasználóval, ami a teljes társadalom 36%-a és az online népesség 58%-a. ez azt jelenti, hogy tízből 4 internetező ember nincs a facebookon. mindegy, egy facebook júzerek pártja a sajtó kedvéért FJP már megszerezhetné a 2/3-ot a következő parlamenti választásokon.

a legnépeszerűbb brand oldala mi más volna, mint a túró rudi majdnem fél millió követővel. yeah!

további részletekért kattints ide.

és ez már tényleg a búcsú pillanata: infografika a fb vs. twitter brand hűségre gyakorolt hatásáról

Advertisements

Egy gondolat “mikor a legaktívabbak a facebook júzerek?” bejegyzéshez

  1. Visszajelzés: best of első év | bandirepublic

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s