add meg urunk a napi STAR WARS betevőnket!

gondolom fölösleges megemlítenem, hogy a star wars gyerekkorom meghatározó élménye volt. szellemi- és egyedfejlődésem új irányt vett, amikor megtudtam, hogy jedi vagyok, és vár rám a végtelen világegyetem. érdekes, hogy ennyi év után sem tudok kiakadni amikor az 5000. bőrt húzzák le a dologról. ezt inkább úgy élem meg, hogy az erő terjed a világegyetemben. az igét márpedig terjeszteni kell.
ezért akárhol valami jópofa sw cuccra lelek a neten azt megcsillagozom magamnak. ma ezekből állítottam össze egy kisebb csokréta-bokrétát. az erő legyen veled!

1. itt a tél. egy kis fantáziával könnyen lehetsz han solo, aki éppen hiperűr sebességre kapcsol a millennium falcon fedélzetén, miközben chubakka üvölt

2. motorral közlekedő birodalom rajongóknak egyértelmű választás a stormtrooper motoros bőr-ruházat, amelyhez a megfelelő bukósisak is jár. már csak azt nehéz eldönteni, hogy fehér legyen vagy fekete.

3. végére hagytam a legjobbat. egy tel aviv-i bevásárló központban a mozgólépcsőn úszik be a star wars főcíme. na ez nekem már abszolút beszarás kategória. nem térek napirendre a dolog fölött.

úgy látom a rajongó hölgy se nagyon…
és te ifjú padavan? ha tetszik a bejegyzés, akkor csatlakozz te is a bandirepublic blog facebook közösségéhez!

3 gondolat “add meg urunk a napi STAR WARS betevőnket!” bejegyzéshez

  1. Visszajelzés: napi STAR WARS rajongás « bandirepublic

  2. Visszajelzés: “luke, az apád vagyok” és ezúttal fel is nevellek | bandirepublic

Vélemény, hozzászólás?

