the chemical brothers: star guitar

ha szereted az elektronikus zenét, akkor biztosan te is imádod a chemical brothers-t. én minden esetre nagyon. a gizmodo-n olvastam egy bejegyzést az alábbi videoklipjükről. láttam már korábban, de eddig nem tűnt fel, hogy a vonat ablakán át látható tájkép egészen pontosan a zenére változik. az ütemek és dallamok vizuálisan vannak megjelenítve a tereptárgyak által. szóval megnéztem még vagy ötször ma reggel és még mindig le vagyok nyűgözve az ötlettől és a kivitelezéstől. beszarás!

* * *
if you also love electronic music then you must be a chemical brothers fan just like me. this video is extraordinary, because all the beats are matched with the landmarks what you can see in the window of the train. just a brilliant idea and production. i haven’t realised this earlier, but i’ve stumbled upon a post about it in gizmodo. therefore i had to watch this video 5 times this morning. enjoy!

Reklámok

Egy gondolat “the chemical brothers: star guitar” bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

