bandi légy önmagad! és köszönöm

az első tétova blog-próbálkozásom 2008-ban történt. akkoriban a blogszféra már itthon is kezdett felfutni. éreztem, hogy én is szeretnék részese lenni ennek az új irányzatnak, de nem volt mondanivalóm. vagy ha volt is, akkor nem volt bátorságom, stílusom ahhoz, hogy leírjam a gondolataimat. és legfőképp nem volt közönségem. azért a biztonság kedvéért létrehoztam egy blogot yaman néven, majd egy db postot produkáltam bele, melynek címe az volt: kísérlet. a szöveg rész üresen maradt.

ezt a blogot 4 hónapja kezdtem írni különösebb koncepció nélkül, és ma elértem a 100. bejegyzéshez. nem gondoltam volna, hogy ilyen sok lesz, de hát így alakult. sokat töprengek azon, hogy miért is csinálom ezt az egészet. az about oldal alatt azt vallom, hogy szeretném megosztani azt, ami engem inspirál és reményeim szerint ezáltal picit jobbá tenni a napodat. de nem vagyok ennyire önzetlen. valahol bennem van, hogy szeretném érezni a helyem a világban. szükségem van visszajelzésre. talán még nem küzdöttem le teljesen a gyerekkorból származó megfelelési kényszeremet. dolgozom rajta, de még mindig nagyon jó érzés, amikor valamelyik bejegyzésemet sokan elolvassák. például az évindító postot 778-an töltötték le és akkor nagyon nagy megmondó embernek éreztem magam.

nem vagyok rá büszke, de bevallom, hogy kezdetben naponta 40-szer megnéztem az oldal látogatottsági adatait, és hagytam magam, hogy azok befolyásolják a hangulatomat. pedig lehet, hogy jórészt idióták olvasták el a népszerű bejegyzéseimet, akik teljesen mást gondolnak a világról, mint én. akikkel a való életben egy szót sem váltanék szívesen, sőt szegyenleném, hogy egyáltalán ismerem őket. miközben ők simán azt mondták magukban, hogy az a cikk egy nagy szar.

mindenesetre nekem fontos, hogy olvassák, amit írok. sosem lennék képes az asztalfióknak írni, viszont rájöttem, hogy nem az számít, hogy 20-an vagy 15 ezren (kibuc storyk az origon) olvasták a dolgaimat, hanem az, hogy kik. szeretném azt, hogy kialakuljon a blogom körül egy kis közösség, és a barátaim nagy része már eddig is követte az eseményeket, úgyhogy a minőségi mag rendelkezésre áll.

a valódi életben is mindig inkább kevesebb, de mély baráti kapcsolatot ápoltam. ez nyilván nem lesz másképp ennél a blognál sem.

sokan azt vallják, hogy az emberek a neten, a közösségi oldalakon nem a valós személyiségüket képviselik, hanem incognitóban olyan figuráknak adják ki magukat, akik csak szeretnének lenni az életben.

én viszont úgy döntöttem, hogy a saját blogomon őszinte leszek. ez nem jelenti azt, hogy kiadom a legbensőbb intim titkaimat, viszont szívesen megosztok személyes dolgokat, mert szerintem csak így van értelme az egésznek, hiszen tele van a net olyan észosztó blogokkal, ahol a szerzőről és az ő saját gondolatairól nem sok derül ki.

szóval ez a 100. írás azért született, hogy egy picit leporoljuk magunkat, és az irányt megerősítve tovább haladjunk a megkezdett úton.

azt hogy ez hová vezet még nem tudom, de köszönöm neked az érdeklődést, és az időt, amit rám és a gondolataimra szántál.

Bandirepublic | Promote your Page too

Reklámok

6 gondolat “bandi légy önmagad! és köszönöm” bejegyzéshez

  1. Bandikám, mindig érdeklődéssel várom a bejegyzéseidet, melyek – akármiről legyen is szó – valahogy nagyon jó stílusban íródnak… Örömmel fedezek föl apró kis momentumokat gyermek- és ifjúkorodról, érdekes dolog rádöbbenni arra, hogy mik voltak számodra meghatározóak eddigi életed során.
    Magam is úgy gondolom, hogy ezt a műfajt csak őszintén, magadat adva érdemes művelni; kívánom, hogy találd meg benne az örömöd!

  2. Visszajelzés: a blog írás napjaink rap-je | bandirepublic

  3. Visszajelzés: best of első év | bandirepublic

Vélemény, hozzászólás?

