lomtalanítás budapesten vs bombay gettó

megint lomtalanítás van a kerületünkben. régebben romantikus kalandként tekintettem erre, ami budapest bájának magas szintjét tovább emeli, de ez a történet évről-évre szánalmasabb. gondolom egyre kevesebb értéktől szabadulnak meg így az emberek, azonban ez az arra specializálódott “szakembereket” nem tántorítja el attól, hogy már előző éjszaka asszonyaikat kitelepítve foglalják a placcot.

ez az igazi környezetvédelem, maga a megtestesült “reuse” viccelődtünk ma. de a képek tanúbizonysága alapján szeretett városom, – mely unesco világörökségekkel is büszkélkedhet – úgy fest, mint bombay külvárosa.

budapest te csodás

bombay külső: tisztára, mint otthon

a fkfv mentségére legyen mondva, hogy másnap délre mindig teljesen eltakarítják a romokat. azonban én például minimum 5 éve semmit nem tettem ki az utcára a lomtalanítások során. és mégis minden évben fizetek szemétdíjat erre a remek programra.

a javaslatom az volna, hogy csökkentsük ezzel az összeggel az éves díjat és szűntessük meg a lomtalanítás intézményét. majd rendelek egy konténert, ha szükségem van rá.

szerinted?!

Egy gondolat “lomtalanítás budapesten vs bombay gettó” bejegyzéshez

  1. Én is figyelem évről-évre a lomtalanítás körüli borzadályt. Mivel én a II. kerületben lakok ugyebár, ott tényleg nagy gyakorisággal fordulnak elő régiségek, vagy viszonylag értékesebb holmik. De esélyem sincs megnézni a kitett tárgyakat, pedig én “csak” nézegetni szeretném a régiségeket, elvégre történész lennék, vagy mifene, aki zsigerből kutatja a múltat, mert a puhos cigány asszonyok és a lurkóik- akik például nem értem, hogy miért nincsenek iskolában hétköznap délelőtt,- ordenáré stílusban zavarnak el. Arról nem is beszélve, hogy ebben az időszakban megszaporodik a betörések száma. Ott ülnek a hokedlin, szotyiznak, visznek mindent, mi mozdítható, és közben megfigyelik a terepet. Lenne ötletem, hidd el, pedig én egy békés természet vagyok, de van, amikor ökölbe szorul az én kezem is. Tavaly ez idő alatt öltek meg egy 90-hez közeli bácsit a lakásában. Jó muri ez a lomtalanítás!

Vélemény, hozzászólás?

