F1 2012-es szezon. első benyomás

régóta nagyon vártam már, hogy a 10 év szenvedés után végre elkerüljön a retek klubról a közvetítés, ezért kitörő lelkesedéssel fogadtam, amikor kiderült, hogy a véres verejtékkel megkeresett adóforintjainkon az mtva sokkal komolyabban ráfekszik az F1 témára.

az első közvetítés után picit úgy érzem, hogy a katarzis elmaradt, bár gondolom nem akartak minden puskaport ellőni az első kvalifikáción. kivéve mezei dániel, aki ugyan ezerszer szimpatikusabb figura a gyulámnál, viszont rohadtul izgult, bizonyítani akrat, ezért sokat dumált fölöslegesen, és többször sajnos baromságot. mármint szakmailag (pl. amikor az időmérőn nem javítod meg az addigi saját legjobbadat, amivel mondjuk már eleve 9. vagy, akkor ne mondjuk, hogy ez a szar idő csak a 9. helyre volt elég. mert nem volt. csak a korábbi…). viszont nem tud angolul. még szerencse, hogy a wéber gabi ott ül mellette, mert ő megmentette a show-t.

további csalódás, hogy szinte egy az egyben átemelték a műsor szerkezetét a rtl-ről. a szakértőstől, szujóstul, robistul. még a közbenreklám is ugyanaz. bár nagyra értékelem, hogy az a qva idegesítő szignál eltűnt. a digitális hátteret a redbullal meg betiltanám. hol élnek ezek? mindegy. van legalább tér a fejlődésre.

ami viszont pozitívum, hogy a helyszínen nyomulnak a riporterek és a szujó twitter-e szerint komoly intejúk készültek, amit gondolom majd hamarosan láthatunk. remélem mondjuk nem olyanok lesznek, mint amit a jóképességű új csaj csinált múltkor a félálomban lévő kimivel! (kérdés: miben különbözik az F1 a rally-tól? miben bazmeg?! mint a bikinivonal gyantáztatás a dajeról kb. szőrzettel kapcsolatos mindkettő és ennyi.)

tetszik továbbá, hogy a twitteren a helyszínről azonnalban nyomják az infot: én már követem is őket itt. facebookon is van oldaluk, de az a platform nekem kényszerűség, keresse meg az akit inkább ott érdekel “boxutca” néven. (vajon a kokó kovács boxos kap valami komoly névhasználati díjat a királyi tv-től, mert a volt kocsmája nevét vették kölcsön?)

s a lényeg: a csapatok és a versenyzők. nyilván korai még bármilyen következtetést levonni, de nagyon bíztató, hogy a redbull nem volt fél órával gyorsabb a kvalifikáción a többieknél. sőt csak a 3. sort szerezték meg. a merci nagyot fejlődött, grosjean bíztató a 3. helyen a lotus-szal (bár megtanulhatna angolul ő is, vérciki, hogy az interjúszobában franciául vakert). a ferrari tragikus, massa méginkább. kubica szedje össze magát, és irány a vörösök!

remélem kobayasiék csak elbalfaszkodták a mait, szertném őket a top 10-ben látni. force indiától is többet vártam, meglátjuk…

na ennyi az első füstölgés, holnap reggel képernyő elé!

ja és a 6 hetes lányomat már nevelem a jóra, bár ma csak a hangot szoktuk:

az F1 szeretete fontos emberi tulajdonság, az egyik legfőbb erény

3 gondolat “F1 2012-es szezon. első benyomás” bejegyzéshez

  1. Igen, igen, a F1 szeretete fontos emberi tulajdonság, az egyik legfőbb erény! :D Minta apuka vagy, de ezt már mondtam! :) Én Mezei Dánieltől a falnak megyek, pedig türelmes emberke vagyok. Ha esetleg kevesebbet beszélne, és hagyná a Wéber Gabit érvényesülni, talán bölcsebb maradna. Olyan volt, mintha versenyezne VELE, hogy most ki is ért jobban a F1-hez, és, hogy százalékosan kinél legyen többet a szó…nála minek? És a barna hosszú hajú bigére a múltkor már felhívtam a figyelmet, hogy még baj lesz vele :) Pedig én is csaj vagyok, eléggé eltitkolhatatlan módon, de e miatt a nyávogó és üresfejű kirakatbaba miatt a női nem nevében én kérek elnézést…Láttam a múlt heti adásban is “beszélni”, az “interjút” is sajnos, és az járt a fejemben, hogy ezért kiben kellett, hát hogy is mondjam, mélyenszántó benyomást keltenie és hányszor…? Ez van, én nem vagyok oda a királyi tv-től, most sem, de várom, hogy megváltozzon a véleményem. ;)

  2. Visszajelzés: ausztrál gp, bandi kommentál live « bandirepublic

Vélemény, hozzászólás?

