munkakedv, dilbert-index

az egyik kedvenc blogom megosztotta egy korábbi bejegyzésem arról, hogy egy elmélet szerint a munkakedvre lehet abból következtetni, hogy reggel a parkolóban orral befelé áll be a munkás vagy betolat, és orral kifelé várja már reggel a hazaindulás pillanatát.

a kutatások legújabb eredménye azt is megállapította, hogy az ún. dilbert-index is remekül alkalmas arra, hogy a beosztottak munkahelyi moráljának szintjét lemérjük.

dilbert

az új mértékegység (dilbert-index) fordítottan arányos a munkamorállal, tehát minél több alkalmazottnak van dilbert képregény az asztalán, annál rosszabb a helyzet munkakedv ügyben.

én személyes rajongója vagyok a dilbert sorozatnak, tavaly volt is asztali naptáram, de idén sajnos nem tudtam szerezni. így kénytelen vagyok beérni a napi rss feed-del, ami ugyanúgy indikálja a munkakedvemet, de nem látható módon. talán jobb is így, mivel egyesek szerint a dilbert képregény egy passzív agresszív módja a munkahelyi panaszkodásnak.

nem is értem, hogy miért…


Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

