női újságíró lettem…

legalábbis arra a bizonyos 15 percre.

történt ugyanis, hogy a feleségem barátnője egy ismert életmód magazinnál dolgozik, ahol a következő negyedéves számban a menyasszonyok esküvőre való készülődéséről lesz szó. szóval  a május 9-én megjelenő wellness magazinban fogunk szerepelni fotókon, valamint a készülődés élményeit segítettem szavakba önteni. így lettem egy picit újságíró.

nem akarom lelőni itt a poént, hogy mit írtam, mert így a sanoma kiadó elesne kb. 100 ezer olvasójától, de meg kell mondanom, hogy nagyon könnyen jöttek belőlem a szavak. bevallom régóta szeretek női magazinokat lapozgatni, persze szigorúan nyaralás alatt és/vagy a wc-n. (bár az okostelefon kiszorított mindenféle magazint a budiból – ide vonatkozó érdekes adat, hogy állítólag minden harmadik mobil telefon úgy semmisül meg, hogy belepottyan a wc-be) lehet, hogy ezért éreztem rá könnyen a stílusra.

már régen megállapítottam, hogy teljesen mindegy melyik év júniusi számát lapozgatom például a strandon, mert a ruha és sminktrendeken kívül – amit azonnal átpörgetek – minden számban minden ugyanaz. legalábbis periódikusan ismétlődnek a témák.

gondolom egy ilyen nagy lapkiadó egyszer megiratott úgy 150 cikket, amit lehoz éveken keresztül a különböző kiadványaiban nemzetközi szinten.

azért szívesen bepillantanék a kulisszák mögé! valamiért röhögő újságíró pasikat képzelek el, akik a rommá photoshoppolt képekhez írnak oltári baromságokat az éppen aktuális fogyókúra trendnek megfelelően. a randi tippekről, meg az össze illünk-e című cikkekről inkább nem is nyilatkozom…

te olvasol női magazinokat? és mit ad neked az élmény?

Reklámok

2 gondolat “női újságíró lettem…” bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

