felmondás után: a láthatatlan ember

még pontosan egy hetet kell eltöltenem a jelenlegi munkahelyemen, és új élet kezdődik. nagy szükség is lesz rá, mert a felmondásom okán korábban megtapasztalt élményekhez hamarosan egy újabbat kaptam.

az élő halott 

’walking dead’ – sokáig nem értettem ennek a kifejezésnek a jelentését annak ellenére sem, hogy minden szavát ismertem. az utóbbi héten viszont a saját bőrömön sikerült megéreznem az élethelyzet lényegét.

mindenki kérdezgeti tőlem, hogy meddig vagyok még a cégnél, de a kérdés valójában úgy szólna egy kevésbé jól nevelt világban, hogy:

meddig rontod itt még a levegőt és/vagy mikor mész már a francba?!

ezt egyébként könnyen meg tudom érteni egy olyan munkahelyen, ahol sokan félelemben vagy nihilben élnek, ezért alulmotiváltak, és nem érzik túl jól magukat a redszerben. hiszen én, aki a cég szempontjából már nem is létezem kilógok a sorból a felhőtlen hangulatommal. a jövőbe vetett hitem miatt orrfacsaróan bűzölöghetek.

az egyik kolleganőm, akivel közösen dolgoztam egy feladaton másfél produktivan és jó hangulatban eltöltött óra múltán azt találta mondani, hogy most hagyjuk abba, mert túlságosan átragadt rá a hangulatom, és ez veszélyes.

hát ilyen veszélyes csávó lettem, akiről jobb nem tudomást venni. tényleg megértem. a legendárium szerint az őslakos indiánok hiába látták a saját szemükkel a gyarmatosítók közelgő hajóit, mégsem jutott el az információ az agyukig. képtelenek voltak felfogni egy olyan eseményt, amiről nem volt még semmilyen tapasztalatuk…

6 gondolat “felmondás után: a láthatatlan ember” bejegyzéshez

  1. Csak, hogy tudd: a “hangulatod” nem mindenkiből ezt a negatív hatást váltja ki! Lenne mit mesélnem! :D

Vélemény, hozzászólás?

