vw golf 7 people are people reklám

leginkább a reklámok miatt kerülöm a klasszikus tv nézés minden formáját. nagyon ritkán szól hozzám egy hírdetés.

amikor megláttam minap az új golf reklámját, akkor az elején picit csodálkoztam, hogy egy 30 éves depeche mode számmal próbálják eladni a népautók népautóját (na jó, mára ez már csak a gazdag nyugaton az), hiszen a dm mindig is alternatív együttesnek számított, még a ’80-as évek végén is, amikor éppen a csúcson volt.

mindenféle emberek éneklik a régi slágert a kocsiban, és nagyon életérzésük van a minden bizonnyal remek golf VII-ben – eddig ok. de a végén megjelenik dave gahan, az exjunkie rocksztár, akiről szerintem a nézők 70%-ának fogalma nincs, hogy kicsoda egyébként.

erre a kreatív vw szlogenje: ismerned kell az embereket ahhoz, hogy “az” (das bazmeg!) autót megalkothasd.

na engem tutira nem ismernek, mert nálam ez a reklám nem nyerő. azt sem értem pontosan, hogy a depeche mode minek vállalta el ezt az egészet? ennyire kell a pénz? de hát már nem is drogoznak…

az eredeti klip ’84-ből csak, hogy szemléltessük a kontrasztot:

3 gondolat “vw golf 7 people are people reklám” bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

