star wars lego advent calendar 2012 for bandi

ma andrás napja van. alapvetően nem vagyok névnap rajongó, mert ez csak egy kijelölt dátum a naptárban. nincs semmi teljesítmény mögötte, mint mondjuk egy szülinap esetén. szinte minden évben el is feledkezem róla.

így volt ez most is, tegnap este egy kedves rokon köszöntése okán döbbentem rá hogy megint vége egy újabb  novembernek. ez azt is jelenti, hogy le lehet végre borotválni a mára szörnyeteggé burjánzott bajuszt, illetve holnap el lehet kezdeni kizabálni a csokikat az adventi kalendárból.

apropó advent! na ez a másik dolog, ami abszolút hidegen hagy.

nos ez a blog nem azért van, hogy olyanokról írjak, amik egyáltalán nem hatnak meg. a fenti két téma külön-külön nem nagy szám, de idén csodálatos módon a kettő kombinációjából az alábbi meglepetés jött ki:

na így már egészen máshogyan állok az idei ünnepi eseményekhez. alig várom, hogy minden reggel kinyithassam a napi adagomat! mert gyereknek lenni és a star wars-ért rajongani jó. ezt a cuccot már tavaly óta kerülgettem minden játék- és egyéb boltban, de nem gondoltam volna, hogy nekem is lesz ilyenem.

vigyázat, dokumentálni fogom itt a blogon minden nap a meglepetést, hogy veled is megoszthassam az örömömet!

köszönöm a világ két legdrágább csajának ezt a remek ajándékot!

Reklámok

5 gondolat “star wars lego advent calendar 2012 for bandi” bejegyzéshez

  1. Akkor ezúton kívánok boldog névnapot!
    Az a kalendárium nagyon jó, én is néztem, de nem mertem rámenni, mert azt gondoltam, hogy néz már ki 38 évesen. Most meg látom, hogy jól…

  2. Ez úton is szeretettel köszöntelek, kedves elsőszülött gyermekem! Nem úszod meg, kérünk fotót a szörnyeteggé burjánzott bajuszról!

  3. Visszajelzés: napi star wars lego, 2012 advent | bandirepublic

Vélemény, hozzászólás?

